Ehhez kell az írógép, amivel a kézirásnál szebb, olvashatóbb és tisztább anyagokat tudunk kiadni a kezünkből. Mint ez a Corona 4:

A '20-as évek második felében az írógépek rohamosan terjedtek el a nyugati világban. A két leginkább reklámozott és legsikeresebb amerikai brand a (Smith-) Corona és a Remington volt, a kontinensre is exportálták termékeiket. Miért a Corona a legnépszerűbb a főiskolások és az egyetemisták közt? 1928-as reklám a Popular Mechanics-ból.


A Corona átütő sikerének az egyik titka a szín volt. Odáig általában ünnepélyesen és komolyan feketék voltak az írógépek. A Corona (és a Remington is) viszont szakított ezzel a hagyománnyal. A fenti hirdetés a fiatal nőket célozza meg a színes modellekkel.
Mennyivel érdekesebb az az írógép, amelyik nem csak írni tud, hanem színes is? A női vásárlók számára sokkal. És csakugyan! A lenti képek a Corona 4-es modellt mutatják, eredeti festéssel, az 1920-as évek végéről. Ha nekem ilyen írógépem lenne, ezen írnám a dolgozataimat.

No comments:
Post a Comment